Munkatársak

Vezetőség

Kaibinger Pál

Kaibinger Pál

Igazgató - Gyógypedagógiai tanár (értelmileg-és tanulásban akadályozottak pedagógiája és pszichopedagógia szak)

Bemutatkozás

Gyógypedagógiai tanár (értelmileg-és tanulásban akadályozottak pedagógiája és pszichopedagógia szak)

Ének-zene szakos tanár

Szakvizsgázott pedagógus (szakértő/vezetőtanári és gyakorlatvezetői szakirány)

Tanított tárgya: ének-zene

Gyakorlatvezető tanár

A tantestületünk tagja 1981 óta.

 

Szakmai továbbképzések:

  • Interaktív tábla - interaktív módszerek a pedagógusok és tanulók kompetencia fejlesztésében
  • Korszerű tanulás- és oktatásszervezési eljárások alkalmazása
  • A vezetés mestersége a változó közoktatásban

Tankönyvek, publikációk:

  • Ének-zene az általános iskola 1-2. osztálya számára (Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1995)
  • Ének-zene az általános iskolák 3. osztálya számára (Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest 1996)
  • Ének-zene az általános iskolák 4. osztálya számára (Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1997)
  • Kottaíró munkafüzet az általános iskola 1. osztálya számára (Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2005)
  • Kottaíró munkafüzet az általános iskola 2. osztálya számára (Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2006)
Kerekesné Belos Hajnalka

Kerekesné Belos Hajnalka

Gyógypedagógiai tanár (értelmileg-és tanulásban akadályozottak pedagógiája szak)

Bemutatkozás

Gyógypedagógiai tanár (értelmileg-és tanulásban akadályozottak pedagógiája szak)

Szakvizsgázott pedagógus (szakértő/vezetőtanári és gyakorlatvezetői szakirány)

Tanított tantárgyai: magyar nyelv és irodalom

Gyakorlatvezető tanár

Tantestületünk tagja 1981 óta.

 

Szakmai továbbképzések:

  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés
  • Interaktív tábla - interaktív módszerek a pedagógusok és tanulók kompetencia fejlesztésében
  • Korszerű tanulás- és oktatásszervezési eljárások alkalmazása
  • Konfliktuskezelés - képességfejlesztő tréning pedagógusoknak
  • Helyi tanterv, pedagógiai programok a gyógypedagógiai intézményekben
  • Kompetencia alapú programcsomagok alkalmazása: szövegértés-szövegalkotás az 1-4. évfolyamon
  • Tanulási képességek fejlesztése 6-10 éves korban az értő olvasás érdekében
  • NYIK alternatív program
  • Helyi tanterv, pedagógiai programok a gyógypedagógiai intézményekben
  • "Sindelar - Zsoldos program 2" - tanulási és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban
LAPODA oktatási engedély
A vezetés mestersége a változó közoktatásban
Pedagógiai portfólió szabadegyetemi kurzus 

Tankönyvek és publikációk:

  • Kerekesné Belos Hajnalka: Kisiskolások olvasókönyve 1. Versek (Konsept-H Könyvkiadó, Piliscsaba, 2004)
  • Kerekesné Belos Hajnalka: Kisiskolások olvasókönyve 2. Mesék (Konsept-H Könyvkiadó, Piliscsaba, 2004)
  • Kerekesné Belos Hajnalka: Kisiskolások olvasókönyve 3. Elbeszélések (Konsept-H Könyvkiadó,Piliscsaba, 2004)
Póth Éva

Póth Éva

Gyógypedagógiai tanár (értelmileg-és tanulásban akadályozottak pedagógiája és szomatopedagógia szak)

Bemutatkozás

Gyógypedagógiai tanár (értelmileg-és tanulásban akadályozottak pedagógiája és szomatopedagógia szak)

Szakvizsgázott pedagógus (szakértő/vezetőtanári és gyakorlatvezetői szakirány)

Tanított tárgyai: matematika, informatika

Gyakorlatvezető tanár

A tantestületünk tagja 1994 óta.

 

Szakmai továbbképzések:

  • Többszörösen sérült gyermekek pedagógiai megsegítése intézményes keretek között.
  • Helyi tanterv, pedagógiai programok a gyógypedagógiai intézményekben.
  • Dyslexia-prevenció a Játékház és a Játékvár tankönyvcsaláddal. Az olvasás, az írás és a matematika tanítása a kezdeti szakaszban. A tanítói differenciálás.
  • Kooperatív módszertanra épülő együttműködés
  • Interaktív tábla - interaktív módszerek a pedagógusok és tanulók kompetencia fejlesztésében
  • Korszerű tanulás- és oktatásszervezési eljárások alkalmazása
  • A kompetencia alapú programcsomagok alkalmazása
  • A vezetés mestersége a változó közoktatásban
  • Pedagógiai portfólió szabadegyetemi kurzus
  • Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógus moduljaihoz 

Tankönyvek és publikációk:

  • Testnevelés és sport - helyi tanterv 1-8. osztályos tanulók számára (in: Iskola Elemekből, Nemzeti Tankönyvkiadó 1996.)
  • Mozgásnevelő program a téri tájékozódás fejlesztésére(in: Tölgyszéky Papp Gyuláné: A tanulási nehézségek kezelése, Logopédiai Kiadó, 2002.)
  • IKT eszközök használatának lehetőségei a tanulásban akadályozott gyermekek matematika oktatásában(in:  III. Oktatás-Informatikai Konferencia tanulmánykötete, 2011.)
  • Matematika tanterv és tanmenet – 5. osztályos tanulók számára (2010.)
  • Törtek témakör kidolgozása az interaktív tábla segítségével – tanulásban akadályozott gyermekeknél
  • Pályázat: SMART Kreatív Interaktivitás 2010. (VII. helyezés, Nemzeti Tankönyvkiadó különdíja)
  • Pályázat: SMART Kreatív Interaktivitás 2011. (III. helyezés)
  • Tantermi igényektől a digitális tananyag megszületéséig (in: Gyakorlóiskolák Iskolaszövetségének VII. Országos Módszertani Konferenciájának tanulmánykötete, 2012.)

 

Kategória: